Порядок проживання
ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО РОЗПОРЯДКУ
ДЛЯ ВІДПОЧИВАЮЧИХ НА БАЗІ ВІДПОЧИНКУ "СОНЯЧНА"
Дані правила встановлюють порядок бронювання поселення, проживання
і надання послуг на базі відпочинку "Сонячна"*
- ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА
- У своїй діяльності база відпочинку «Сонячна» (далі База) керується діючим законодавством України.
- Замовник – фізична або юридична особа, в тому числі суб’єкт туристичної діяльності, яка уклала відповідний договір щодо надання послуг Бази від імені та в інтересах відпочиваючого та здійснює оплату по цьому договору (надає гарантії щодо його сплати).
- На базі діє пропускний режим. Для проходу на територію Бази відвідувачі надають охоронцю документ на заброньовані послуги або називає прізвище для перевірки та підтвердження заброньованих на його ім’я послуг.
- Для автомобілів на Базі передбачено місце для стоянки. Стоянка знаходиться під наглядом цілодобово. Залишати свій транспортний засіб на території Бази (біля корпусів, альтанок тощо) суворо заборонено. Власнику автомобіля дозволено заїхати на територію в спеціально відведеному місці для розвантаження особистих речей, після чого він зобов’язаний припаркувати свій автомобіль в передбаченому місці (на автостоянці при в’їзді на Базу).
У випадку подальшого порушення цих Правил адміністрація залишає за собою право розглянути питання щодо застосування у відношенні до відпочиваючого штрафних санкцій у розмірі 100 грн. Сплата власником автомобіля штрафу не звільняє його від виконання даних Правил (а саме, виконання п. 1.4.).
- Перебування на території бази без поселення в номер платне. Відпочиваючі сплачують за одноденний відпочинок на території Бази згідно прейскуранта цін на послуги Бази.
Безкоштовне перебування на території дозволено дітям до 12 років (одноденне перебування без поселення в номер).
- Безкоштовне перебування дозволено відвідувачам, якщо:
- вони прибули з метою ознайомлення з інфраструктурою Бази.
- вони супроводжують замовників на заброньовані послуги на Базі.
В такому випадку відвідувачам дозволено перебування на території Бази не більше 1 години. Якщо відвідувачі залишаються на території Бази більше ніж на 1 годину, вони сплачують за одноденний відпочинок на території Бази згідно прейскуранта цін на послуги Бази.
У разі порушення цих Правил адміністрація має право відмовити гостям у подальшому перебуванні на території Бази.
1.7. Гості, що прибули на Базу на одноденний відпочинок або супроводжують замовників повинні дотримуватись цих Правил.
1.8. Послуги Бази складаються з основних та додаткових, що надаються відпочиваючому при розміщенні та проживанні на Базі.
Основні послуги - об’єм послуг Бази, що включений в ціну номера та надається замовнику згідно укладеному договору.
Додаткові послуги – об’єм послуг Бази, що не відносяться до основних послуг Бази, замовляються та оплачуються споживачем додатково по окремому договору.
1.9. Бронювання – процес замовлення замовником у Бази основних та/або додаткових послуг у визначеному об’ємі, з метою використання послуг у визначені строки замовником або групою замовників.
При бронюванні замовник вибирає категорію номеру, а право вибору конкретного номера, що належить до даної категорії, залишається за адміністрацією Бази.
Номера Бази однієї категорії можуть не суттєво відрізнятися інтер’єром.
Бронювання здійснюється шляхом оплати замовником послуг згідно виставленому рахунку.
Передплата береться в розмірі вартості однієї доби проживання з наступною оплатою при заїзді залишку за весь період проживання.
Рахунок дійсний протягом двох банківських днів. В разі несплати рахунку у визначений строк, рахунок являється недійсним та бронювання анулюється без попередження.
1.10. Підтвердження заброньованих послуг – згода Бази на виконання замовленого та обумовленого переліку основних та додаткових послуг згідно з Договором.
1.11. Оплата рахунку являється укладенням договору між замовником та Базою, який являється документальним підтвердженням відпочиваючого на право користування заброньованими ним послугами.
1.12. Додатково оплачується туристичний збір згідно рішення XXXVIII сесії Піщанської сільської об’єднаної територіальної громади VII скликання від 08.05.2020 «Про внесення змін до рішення № 1-20/VII від 24.06.2019 року «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Піщанської сільської ради з 2021 року».
1.13. Анулювання – відмова замовника від заброньованих послуг. В разі анулювання замовлення за 2 доби до запланованої дати заїзду передплата, внесена замовником, повертається повністю. У випадку відмови замовником від заброньованих послуг пізніше ніж 2 доби, передплата не повертається.
1.14. Неприбуття – фактичне неприбуття замовника/групи замовників на Базу. В разі неприбуття замовника передплата не повертається.
1.15. Ціна номера, вартість додаткових послуг встановлюються адміністрацією Бази самостійно. Адміністрація Бази визначає перелік основних послуг, що входить в ціну номера.
Форма оплати визначається договором між замовником та Базою. Плата за проживання та послуги, що надаються Базою, здійснюються готівкою в національній валюті України – гривнях та за безготівковим рахунком згідно діючого на Базі прейскуранта.
1.16. Замовник надає згоду на обробку своїх персональних даних та підписує анкету гостя про включення в базу персональних даних згідно ЗУ «Про захист персональних даних» Бази.
2. ПОРЯДОК ЗАСЕЛЕННЯ ТА ВИСЕЛЕННЯ
2.1. З метою забезпечення безпеки і збереження майна відпочиваючих всі особи, що бронюють на себе номер (будиночок) на Базі, повинні пройти реєстрацію.
Номер (будиночок) на Базі надається замовнику при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний або службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідка на проживання особи, що проживає на Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, або віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено діючою двосторонньою угодою), свідоцтво про народження неповнолітніх, що не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових – особисте посвідчення або військовий квиток, посвідчення, що видане за місцем роботи тощо).
2.2. База призначена для тимчасового проживання в номерах (будиночках) та відпочинку громадян України та іноземних громадян на строк, узгоджений з адміністрацією Бази. Після закінчення погодженого терміну відпочиваючий зобов’язаний звільнити номер (будиночок) згідно встановленого розрахункового часу:
- час заїзду з 13.00;
- час виїзду до 11.00.
2.3. Поселення проводиться тільки після внесення замовником передоплати за весь передбачуваний термін проживання.
2.4. В номері (будиночку) не повинно проживати більше людей, ніж зареєстровано або заявлено замовником та не більше, ніж дозволяє максимальна місткість номера (будиночка).
Відпочиваючим надаються постільні приналежності відповідно до кількості сплачених місць.
2.5. Проживання дітей та надання додаткових місць:
- дітям до 3 років проживання безкоштовно без надання окремого ліжка.
- додаткові місця надаються по запиту.
2.6. При поселенні в номер (будиночок) замовник зобов’язаний відразу/найближчий час перевірити номер на недоліки та повідомити покоївку або адміністрацію про те, що його турбує, з метою вжиття заходів щодо забезпечення комфорту. Також гість може висловити додаткові побажання, які База може виконати в рамках своїх можливостей.
2.7. Ранній заїзд – заїзд замовника на Базу до розрахункового часу. Ранній заїзд можливий тільки при наявності вільних місць на Базі.
2.8. Пізній виїзд – виїзд замовника пізніше розрахункового часу. У випадку пізнього виїзду до 18.00 сплачується половина вартості номеру, після 18.00 – повна вартість.
2.9. При бажанні продовжити строк проживання необхідно повідомити про це адміністратору Бази не пізніш, ніж за 24 години до розрахункового часу – 11.00. Продовження строку проживання в цьому ж номері можливо тільки при відсутності на нього підтвердженої броні на користь третіх осіб. Адміністрація не гарантує будь-який з номерів, доки він не буде оплачений.
2.10. У разі відмови гостя від проживання або скорочення терміну проживання гроші за невикористаний час проживання по путівці повертаються за мінусом вартості 50 %.
2.11. При виселенні відпочиваючий повинен своєчасно здати покоївці номер та ключ.
2.12. За несвоєчасну здачу номеру в день виїзду з відпочиваючого стягується штраф за першу годину – 100 грн, за кожну наступну годину – 50 грн. Сплата штрафу не звільняє відпочиваючого від виконання цих Правил (а саме, виконання п.2.11).
3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Адміністрація Бази має право розірвати договір на надання послуг проживання в односторонньому порядку в разі порушення відпочиваючим норм громадської поведінки (створення незручностей для інших відпочиваючих), санітарних правил, правил внутрішнього розпорядку для відпочиваючих та якщо відпочиваючий не підпорядковується обґрунтованим вимогам адміністрації Бази. При цьому гроші за остаточну вартість путівки не повертаються. Адміністрація Бази також залишає за собою право відмовити в наданні послуг гостям, які не пред’явили посвідчення особи або які відмовляються здійснити оплату.
У випадку заподіяння збитків Базі, що призводить до матеріальних збитків, з відпочиваючого стягується штраф в розмірі повної вартості зіпсованого майна. Розмір шкоди розраховується адміністрацією бази за ринковою вартістю зіпсованих речей.
3.2. При виході з номера відпочиваючий слідкує за тим, щоб були закриті вікна, крани в кімнаті гігієни, вимкнене світло та електроприлади.
3.3. Перебуваючи на базі, відпочиваючі повинні дотримуватись чистоти в номері та на території, виносити за собою у встановлене місце сміття, пляшки тощо.
3.4. Відпочиваючі повинні суворо дотримуватись правил пожежної безпеки та запобіжні заходи на воді.
3.5. Відпочиваючим на території Бази заборонено:
3.5.1. Проносити/провозити на територію Бази та зберігати в номері легкозаймисті матеріали та предмети, небезпечні для життя та здоров’я оточуючих.
3.5.2. Привозити з собою домашніх тварин (навіть при наявності ветеринарного паспорту).
3.5.3. Передавати стороннім особам ключі від номера.
3.5.4. Порушувати спокій гостей, що проживають в сусідніх номерах, проявляти агресію або дії, що загрожують безпеці здоров’я та майна інших осіб, знаходитися під дією наркотичних засобів та\або стадії алкогольного сп’яніння.
3.5.5. Користуватися в номері електричними приладами (встановлювати в номерах електричні або газові печі, кип’ятильники, мультиварки тощо) за винятком дозволених до використання (фен, електробритва, зубна електрична щітка тощо).
3.5.6. Переставляти, рухати меблі, а також виносити з номерів постільні приналежності, рушники, посуд, пульт тощо.
3.5.7. Паління в номері сигарет, кальянів. Палити можна тільки в спеціально відведеному місцях. Курець несе відповідальність за те, щоб сигарета була потушена та виброшена в урну.
3.6.8. Виносити посуд з приміщення кафе.
3.6.9. Порушувати спокій у нічний час (після 23.00).
3.6.10. Ходити по клумбах, газонах.
3.6.11. Здійснювати будь-які дії, що загрожують збереженню та довкіллю Бази (в тому числі користуванням відкритим вогнем, розведенню багаття).
3.7. При відвідуванні відпочиваючих сторонніми особами, перші зобов’язані завчасно повідомити про це адміністрацію та узгодити з нею час перебування своїх друзів або родичів на Базі. Без документа, що посвідчує особу – вхід на Базу заборонено. Перебування їх на території оплачується додатково згідно діючого на Базі прейскуранта.
3.8. Користуючись послугами пункту прокату Бази відпочиваючий повинен дотримуватись Правил пункту прокату.
3.9. Зміна постільної білизни:
- при поселенні на строк до 7 діб не проводиться;
- при поселенні на строк більш ніж на 7 діб, проводиться кожні 6 діб.
3.10. Прибирання номерів:
На базі не передбачена щоденна заправка ліжок,прибирання кімнат та санвузлів.
Прибирання проводиться покоївками тільки за заявкою відпочиваючих, але не частіше одного разу на 3 доби.
3.11. Адміністрація Бази не несе відповідальності на втрату цінних особистих речей відпочиваючими.
3.12. Адміністрація Бази залишає за собою право відвідування номеру без згоди з відпочиваючим у випадку задимлення, пожежі, а також у випадках порушення відпочиваючим даних Правил, громадського порядку, порядку користування побутовими приладами.
3.13. При відсутності відпочиваючого за місцем проживання більше доби без повідомлення адміністрації (або після закінчення 1 години з моменту настання його розрахункової години), адміністрація вправі створити комісію і зробити опис майна, що знаходиться в номері. Матеріальні цінності у вигляді грошових коштів, дорогоцінних металів, цінних документів, адміністрація бере під свою відповідальність. Інше майно знаходиться в службі сервісу.
3.14. База не несе відповідальності за роботу державних служб (аварійне відключення електричної енергії, водопостачання тощо).
3.15. У випадку виникнення скарг з боку відпочиваючого адміністрація вживає всіх можливих заходів для врегулювання конфлікту, передбачених законодавством.
3.16. У випадках, не передбачених цими правилами, адміністрація та відпочиваючий керуються діючим законодавством України.
* - Правила внутрішнього розпорядку на Базі розроблені на основі Закону України «Про захист прав споживачів» (із змінами та доповненнями) та «Правилами користування готелями і аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг».
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ:
Перебуваючи на території Гість погоджується з Правилами Бази, а також зобов’язується виконувати всі
ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ для запобігання розповсюдженню коронавірусу
COVID-19, передбачених урядом України.
У випадку виникнення інфекційної або вірусної хвороби, гість не має претензій до курорту та співробітників закладу.
Переконливе прохання, дотримуватися протиепідемічних заходів (носити захисну маску, рукавички, користуватися дезінфікуючими засобами).
Також, кожному відвідувачу вимірюється температура. При відмові або показниках 37,5 та вище, а також при відсутності маски, адміністрація залишає за собою право відмовити у перебуванні на території Бази.
У випадку підвищеної температури та недомагання рекомендуємо залишатися вдома.
Ці заходи введені для Вашої безпеки.
Дякуємо за Ваш вибір та розуміння.