ВНУТРІШНІ ПРАВИЛА
перебування відпочиваючих на території бази відпочинку «Сонячна»
Безкоштовне перебування на території дозволено дітям до 5 років (одноденне перебування без поселення в номер) у супроводі батьків.
1.5. Гості, що прибули на Базу на одноденний відпочинок або супроводжують відпочиваючих повинні дотримуватись цих Правил.
1.6. Послуги Бази складаються з основних та додаткових, що надаються відпочиваючому при розміщенні та проживанні в санаторії.
Основні послуги- об’єм послуг Бази, що включений в ціну номера та надається замовнику згідно укладеному договору.
Додаткові послуги – об’єм послуг Бази, що не відносяться до основних послуг, замовляються та оплачуються замовником додатково по окремому договору.
1.7. Бронювання – процес замовлення замовником на Базі основних та/або додаткових послуг у визначеному об’ємі, з метою використання послуг у визначені строки замовником або групою замовників.
При бронюванні замовник обирає категорію номеру, а право вибору конкретного номеру, що належить до даної категорії, залишається за адміністрацією Бази.
Номера Бази однієї категорії можуть не суттєво відрізнятися інтер’єром.
Бронювання здійснюється шляхом оплати замовником послуг згідно виставленого рахунку.
Передплата береться в розмірі вартості однієї доби проживання обраної категорії номеру згідно прейскуранта з наступною оплатою при заїзді залишку за весь період проживання.
Рахунок дійсний до сплати до трьох банківських днів. В разі несплати рахунку у визначений строк, рахунок являється недійсним та бронювання анулюється без попередження.
Оплата даного рахунку дає право на проживання на Базі виключно тій кількості осіб, яка вказана в рахунку. Діти, розміщення яких є безкоштовним (до 5 років), у рахунку не вказуються. Додаткове розміщення будь-яких осіб, в тому числі дітей з 5 років оплачується згідно Прейскуранта цін.
1.8. Підтвердження заброньованих послуг – згода Бази на виконання замовленого та обумовленого переліку основних та додаткових послуг згідно з Договором.
1.9. Оплата рахунку являється укладенням договору між замовником та Базою, який являється документальним підтвердженням відпочиваючого на право користування заброньованими ним послугами.
1.10. Додатково оплачується туристичний збір згідно рішення XXXVIII сесії Піщанської сільської об’єднаної територіальної громади VII скликання від 08.05.2020 «Про внесення змін до рішення № 1-20/VII від 24.06.2019 року «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Піщанської сільської ради з 2021 року».
1.11. Анулювання – відмова замовника від заброньованих послуг. У випадку анулювання замовником послуги за 2 доби до запланованої дати заїзду передплата, внесена замовником повертається повністю. У випадку відмови замовником від заброньованих послуг пізніше 2 діб до запланованої дати заїзду передоплата не повертається.
1.12. Неприбуття – фактичне неприбуття замовника/групи замовників на Базу. В разі неприбуття замовника передплата не повертається.
1.13. Ціна номера, вартість додаткових послуг встановлюються адміністрацією санаторію самостійно. Адміністрація Бази визначає перелік основних послуг, що входить в ціну номера.
Плата за проживання та послуги, що надаються Базою, здійснюються готівкою в національній валюті України – гривні та за безготівковим рахунком згідно діючого прейскуранта.
1.14. Замовник надає згоду на обробку своїх персональних даних та підписує анкету гостя про включення в базу персональних даних згідно ЗУ «Про захист персональних даних» санаторію.
2. ПОРЯДОК ЗАСЕЛЕННЯ ТА ВИСЕЛЕННЯ
2.1. З метою забезпечення безпеки і збереження майна відпочиваючих всі особи, що бронюють на себе номер (будиночок) на базі, повинні пройти реєстрацію в адміністрації.
Номер (будиночок) на Базі надається замовнику при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний або службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідка на проживання особи, що проживає на Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, або віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено діючою двосторонньою угодою), свідоцтво про народження неповнолітніх, що не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових – особисте посвідчення або військовий квиток, посвідчення, що видане за місцем роботи тощо).
2.2. База призначена для тимчасового проживання в номерах (будиночках) та відпочинку громадян України та іноземних громадян на строк, узгоджений з адміністрацією Бази. Після закінчення погодженого терміну відпочиваючий зобов’язаний звільнити номер (будиночок) згідно встановленого розрахункового часу:
- час заселення у номер з 13.00;
- час виселення з номеру до 11.00.
2.3. Поселення проводиться тільки після внесення замовником повної оплати за весь заброньований термін проживання.
2.4. В номері (будиночку) не повинно проживати більше людей, ніж зареєстровано або заявлено замовником та не більше, ніж дозволяє максимальна місткість номера (будиночка).
Відпочиваючим надаються постільні приналежності відповідно до кількості сплачених місць.
2.5. Проживання дітей та надання додаткових місць:
- дітям до 5 років проживання безкоштовно без надання окремого ліжка.
- додаткові місця надаються по запиту згідно Прейскуранта цін.
2.6. При поселенні в номер (будиночок) замовник зобов’язаний відразу/найближчий час перевірити номер на недоліки та повідомити покоївку або адміністрацію про те, що його турбує, з метою вжиття заходів щодо забезпечення комфорту. Також гість може висловити додаткові побажання, які санаторій може виконати в рамках своїх можливостей.
2.7. Ранній заїзд – заїзд замовника на Базу до розрахункового часу. Ранній заїзд можливий тільки при наявності вільних місць на Базі.
У разі заїзду в період 08.00-12.00 оплачується 50 % (п’ятдесят відсотків) вартості доби проживання. А в період з 00.00-08.00 – повна доба проживання.
2.8. Пізній виїзд – виїзд замовника пізніше розрахункового часу. У випадку пізнього виїзду до 19.00 сплачується 50 % вартості номеру, після 19.00 – повна вартість за добу.
2.9. При бажанні продовжити строк проживання необхідно повідомити про це адміністратору Бази не пізніш, ніж за 24 години до розрахункового часу – 11.00. Продовження строку проживання в цьому ж номері можливо тільки при відсутності на нього підтвердженої броні на користь третіх осіб. Адміністрація не гарантує будь-який з номерів, доки він не буде оплачений.
2.10. У разі відмови гостя від проживання або скорочення терміну проживання гроші за невикористаний час проживання повертаються за мінусом вартості 50 %.
2.11. Тим, хто запізнився на Базу, пропущені дні не поновлюються.
2.12. При виселенні відпочиваючий повинен своєчасно здати покоївці номер та ключ.
3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Адміністрація Бази має право розірвати договір на надання послуг проживання в односторонньому порядку в разі порушення відпочиваючим норм громадської поведінки (створення незручностей для інших відпочиваючих), санітарних правил, Правил внутрішнього розпорядку для відпочиваючих, що призводить до матеріальних збитків та якщо відпочиваючий не підпорядковується обґрунтованим вимогам адміністрації Бази. При цьому гроші за остаточну вартість путівки не повертаються. Адміністрація Бази також залишає за собою право відмовити в наданні послуг гостям, які не пред’явили посвідчення особи або які відмовляються здійснити оплату.
3.2. У випадку заподіяння збитків Базі, що призводить до матеріальних збитків, з відпочиваючого стягується штраф в розмірі повної вартості зіпсованого майна. Розмір шкоди розраховується адміністрацією Бази за ринковою вартістю зіпсованих речей.
3.3. Адміністратор дає відвідувачам роз’яснення щодо Правил перебування на Базі. Відвідувачі самостійно ознайомлюються з даними Правилами, які знаходяться на сайті або в будівлі адміністрації та підписують відповідну заповнену Анкету про згоду на включення в базу персональних даних згідно ЗУ «Про захист персональних даних», про мету збору даних та осіб, яким передаються персональні дані,а також про ознайомлення з правилами перебування на Базі.
3.4. Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках:
- у приїжджих відсутні документи, документи не дійсні або прострочені;
- відсутня оплата за номер у встановленому порядку і в необхідній сумі;
- у гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;
- гість відмовляється дотримуватись внутрішніх Правил перебування;
- гість внесений до списку небажаних постояльців (стоп-лист).
3.5. При виході з номера відпочиваючий слідкує за тим, щоб були закриті вікна, крани в кімнаті гігієни, вимкнене світло та електроприлади.
3.6. Перебуваючи на Базі, відпочиваючі повинні дотримуватись порядку та чистоти в номері та на території, поводитись з майном, як з приватною власністю.
3.7. Відпочиваючі повинні суворо дотримуватись правил пожежної безпеки. При виявленні пожежі чи її ознак (дим, запах гарі) сповістити черговий персонал санаторію.
При купанні в річці – дотримуватись правил поведінки на воді.
3.8. Відпочиваючим на території Бази заборонено:
3.8.1. Проносити/провозити на територію санаторію та зберігати в номері легкозаймисті матеріали та предмети, небезпечні для життя та здоров’я оточуючих.
3.8.2. Перебування з тваринами допускається з вагою до 15 кг. Оплата за перебування тварини здійснюється згідно прейскуранту цін.
3.8.3. Передавати стороннім особам ключі від номера.
3.8.4. З 23.00 до 08.00 всередині будівлі і на території необхідно зберігати тишу. В номерах в цей час забороняється включати на велику гучність телевізори (музику та автомобільну музику) на території Бази гучно співати та розмовляти, хлопати дверима тощо.
Порушувати спокій гостей, що проживають в сусідніх номерах, проявляти агресію або дії, що загрожують безпеці здоров’я та майна інших осіб, знаходитися під дією наркотичних засобів та/або стадії алкогольного сп’яніння заборонено.
3.8.5. В цілях пожежної безпеки та запобігання розповсюдження запахів від приготування їжі користуватися в номері електричними приладами (встановлювати в номерах електричні або газові печі, кип’ятильники, мультиварки тощо) за винятком дозволених до використання (фен, електробритва, зубна електрична щітка тощо).
3.8.6. Переставляти, рухати меблі, а також виносити з номерів постільні приналежності, рушники, посуд, пульт тощо. Застилання ліжок, як правило, проводять самі відпочиваючі.
3.8.7. Паління в номері сигарет, кальянів. Палити можна тільки в спеціально відведених місцях. Курець несе відповідальність за те, щоб сигарета була потушена та викинута в урну.
3.8.8. Виносити посуд з приміщення кафе.
3.8.9. Категорично забороняється купатися в річці в нічний час.
3.8.10. Ходити по клумбах, газонах.
3.8.11. Здійснювати будь-які дії, що загрожують довкіллю (в тому числі користуванням відкритим вогнем, розведенню багаття, використання піротехніки).
3.8.12. Азартні ігри.
3.8.13. Переселення з однієї кімнати в іншу без дозволу.
3.8.14. Грубе поводження з обслуговуючим персоналом.
3.9. НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ:
3.9.1. Лягати на постіль у верхньому одязі та взутті.
3.9.2. Втручатися відпочиваючим в адміністративно-господарчі справи та управління Базою, давати будь-які розпорядження обслуговуючому персоналу категорично забороняється.
3.9.3. Годувати бродячих тварин (собак, котів), які можуть з’являтися на території санаторію, так як самі відпочиваючі можуть стати їх жертвами, за порушення даної вимоги – виселення з Бази.
3.4. При відвідуванні відпочиваючих сторонніми особами, перші зобов’язані завчасно повідомити про це адміністрацію та узгодити з нею час перебування своїх друзів або родичів на Базі. Без документа, що посвідчує особу – вхід на Базу заборонено. Перебування їх на території оплачується додатково згідно діючого на Базі прейскуранта.
3.5. Зміна постільної білизни проводиться один раз на 7 днів.
3.6. Прибирання номерів:
Вологе прибирання покоївками проводиться один раз на 3 дня.
Експрес-прибирання здійснюється щоденно у другій половині дня (видалення сміття зі сміттєвого кошика та підлоги).
3.7. Адміністрація Бази не несе відповідальності за втрату цінних особистих речей, грошей і коштовностей відпочиваючими.
3.8. Адміністрація Бази не несе відповідальності за збереження продуктів харчування в номері та холодильнику, привезених відпочиваючим на територію Бази.
3.9. Адміністрація Бази не несе відповідальності за якість продуктів харчування на стихійних ринках та наслідки від їх споживання.
3.10. Адміністрація Бази залишає за собою право відвідування номеру без згоди з відпочиваючим у випадку задимлення, пожежі, а також у випадках порушення відпочиваючим даних Правил, громадського порядку, порядку користування побутовими приладами.
3.11. База не несе відповідальності за роботу державних (комунальних) служб (аварійне відключення електричної енергії, водопостачання, інтернету тощо).
3.12. У випадку виникнення скарг з боку відпочиваючого адміністрація вживає всіх можливих заходів для врегулювання конфлікту, передбачених законодавством.
3.13. Батьки, що прибули з дітьми, несуть повну відповідальність за поведінку дітей, їх дії та безпеку на території Бази. Вони зобов’язані забезпечити дотримання дітьми правил поведінки у громадських місцях.
3.14. У випадках, не передбачених цими правилами, адміністрація та відпочиваючий керуються діючим законодавством України.
3.15. За порушення вимог вищевикладених правил відпочиваючі несуть адміністративну відповідальність.
Ваш відпочинок починається з візиту до нас!
Дякуємо за Ваш вибір!